Saya Nak T-Shirt DomoKun


Buat entry untuk akak Purple tersayang . Dengan idea yang mencurah - curah bakti untuk buat pasal entry ni . Aku pun buat la . Sebagai peminat no 252 Domo Kun (its real)


Pada jam 1.32 tengah hari , maka lahirlah seorang babyboy yang bernama Farhan bin Amran . Dilaungkan azan oleh Ayahanda Amran bin Ishak . Dikucup dahinya oleh Sahila binti Shukor . Pada umur 10 tahun beliau telah memasuki alam maya blog ini apabila melihat insan insan yang matang sudah mempunyai blog . Kemudian , dia ternampak sesuatu raksaksa yang garang ! KUAT ! giginya tajam ! dan ... Comel :D . Beliau adalah Domo Kun ! . Ok , untuk entry harini . Aku nak share kat korang pasal giveaway domo t shirt ni . Memang best kalau korang dapat T-Shirt ni . Bawak pegi mana mana , "WOI, Aku ada baju Domo ... :D " Tak bangga ke ? dan Kak Purple ni lah yang menjadi idola saya semasa saya berumur 12 tahun . Selain CikEpal06 dan Pisyek Kumar . Aku rasa benda ni attractive sebab dah la baju domo , daripada idola aku . :D Aku suka maaa . lagipun kebuda budakan bukan penghalang untuk aku capai impian aku . Selain tu , aku beruntung sebab , kalau aku dpat baju tu , aku takkan dapat yang lain dah . Aku simpan dan pakai baju tu setiap hari kalau aku nak :D . I LOVE DOMO ! Serious ottt !



So , aku nak tag


So , korang leh la join ! :D ! ILOVEDOMO!


I LOVE DOMO!