Hari Kokurikulum :)

Hoyy ! Tadi aku and the mama's telah menjayakan program Gerai Jual BM :) maksud nya ? Gerai Bahasa Melayu (Panitia) . Setelah bertungkus lumu menyiapkan makanan dah macam-macam lagi(-_- ye le tu) . Selalunya korang mestilah terpikiaqq di luar jangkaan apa yang aku jual ? Tak kisah sangat la . Sebab kitorang buat ala kadar and simple . Bak kata cikgu Mariam . "Dapat Modal balik" . Tak untung laa . Sebenarnya aku yang melantak :)



Budak Kidal a.k.a Nurul Atikah , Ammar , Seri and ME ! ( + Husna and Nurin ) . Yang tolong Cikgu Mariam jual benda benda alah ni . Ada satu Story jadi tadi . Macam ni ceritanya

Masa tengah sibuk layan pelanggan , Ada sorang macha ni . Nama dia DINA. Aku panggil dia DINAMOK . Sebab dia gemok . Ok . masa tengah bz buat kerja , dia pergi curi air SATU BOTOL BESAR F&N OREN . -_- . Aku nampak dia ambik , then belah masuk dewan sambil layan kawan - kawan dia . Minum gelojoh , patutla Gemok 0.o .



Situasi ni yang menggambarkan kesibukan kitorang sampai LEMAS .Walaupun sekejap je untung . Ais sampai lambat -_- . So air yang kitorang dapt dari Cikgu tak dapat dibekalkan dalam Air Gas yang kitorang Dapat . So , paham ak ? HAHA . -.- . Takyah la paham . Korang pergi belajar dulu (cehhh).Ammar pandai cakap cina .Dia tarik perhatian pakai bahasa AMOI :) . So , Bubye all !